Ще десь так років тридцять тому під словосполучення “боротьба із забрудненням довкілля” розуміли виключно промислові викиди. Тоді всім здавалося – варто поставити очисні споруди та повітряні фільтри, модернізувати технологію або й зовсім закрити цех або завод – і довкілля поступово очиститься.

Однак нині забруднювачами довкілля є не лише власники заводів та інтенсивне сільське господарство. На екологічно недружню поведінку грішать усі, адже ми споживаємо чимало їжі та інших товарів у разовій упаковці, спалюємо листя та інші рослинні рештки, купуємо житло в багатоповерхівках, збудованих на місці парків або у прибережній зоні. З кожним роком забруднення довкілля дедалі більше погіршує якість нашого життя: це і засмічені пластиком ландшафти, і дим від численних лісових та степових пожеж, яким прикро запам’яталася весна 2020 року, повені через вирубані ліси та “місячні” пейзажі, які залишають по собі шукачі бурштину. Саме тому екологічна освіта, у тому числі й дитяча – наш безальтернативний шанс на виживання у майбутньому.

Зображення: сторінка з книги “Як допомогти їжачкові та захистити полярного ведмедя” Джес Френч, видавництво “Каламар”



Щоб зменшити кількість відходів, що потрапляють у довкілля, потрібно сортувати сміття. Це має бути не менш природним і звичним заняттям, як складати у холодильник принесені з магазину продукти або вішати в шафу попрасовані сорочки. Діти з легкістю засвоять сортування відходів, коли роздільний збір сміття стане повсюдним. Запрошуємо переглянути відео з нашої онлайн-зустрічі, щоб дізнатися, чого ще можна досягти за допомогою екоосвіти:

P.S. Захід відбувся у партнерстві з видавництвом “Каламар”


Категорії: Без категорії

Повєткін Євген

ЦБ ім. Тараса Шевченка для дітей м. Києва, бібліотекар (з 2017 р.), 46 років. За освітою філолог, випускник Бердянського педуніверситету (1997 р.) і магістерського курсу з історії, теорії літератури та компаративістики НаУКМА (2000 р.)

Easysoftonic
EnglishFrenchGermanItalianUkrainian