#Особливий_час карантину змінює багато що й у бібліотечному, й у видавничому житті. Тому, коли розпочалася онлайн-зустріч з нашим гостем, ми одразу немовби потрапили до закулісся якогось іншого, доволі пафосного й масштабного книжкового заходу, рівня якщо не Франкфуртської виставки, то Книжкового Арсеналу щонайменше. Ось так й уявляєш собі, що десь за кадром серед великого гурту зацікавлених глядачів Людина-Восьминіжка катає всіх охочих на тандемі. Або легендарний мандрівник пан Тукан на додачу до своїх листів із Франції частує всіх круасанами. Або Устинка разом з купою інших дітлахів змушує Вовка (того, що за вікном) впіймати облизня. Або принаймні сам Олександр Шарлай у світлі прожекторів виходить на арену, а кремезні бодігварди за ним слідом виносять всі тридцять книжок, які побачили світ у видавництві “Маміно” 🙂 Адже презентація книжок для найменших може бути якою завгодно, тільки не нудною!
Так, у всьому світі відбуваються величезні зміни, які торкаються і дитячої книги, і книговидання для дітей. Упродовж минулого десятиліття видавці навчилися працювати без темпланів і держфінансування, створюючи свої перші комерційно та естетично успішні продукти. Тепер “шибайголови” з “Маміно” намагаються зіскочити навіть з цих проторених стежок, віддаючи перевагу все новим і новим експериментам. “Ми помилялися й збираємося помилятися й надалі” – чесно зізнається Олександр Шарлай. І ми, читачі з того боку онлайн-трансляції зітхаємо з полегшенням. Далі може бути по-всякому, але нудного стояння на місці – не буде!
_______
На фото команда видавництва “Маміно” – співзасновники Юлія Кузнецова (зліва) та Олександр Шарлай – разом з директоркою БІБЛІОТЕКИ Яною Біленко.